
A feliratkozók számának növelése a Facebook segítségével 2016-ban
2016-ban a Facebook az egyik legjobb módszer, ha a szakmai blogunkon a feliratkozók számának növelése a cél.
Jó érdeklődési arányt lehet elérni, költséghatékony, és könnyen lehet onnan embereket a weboldali ajánlatokhoz irányítani.
Nem mellesleg úgy tűnik, felülmúlja más közösségi hálózatok, mint a Twitter vagy a LinkedIn hatékonyságát bizonyos területeken.
Sajnos sokan nem tudják, hogyan érdemes kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket, ezért nem azt az eredményt kapják esetleg, amire számítanak.
Szeretnék most megosztani egy legjobb gyakorlatot arról, hogyan érdemes a Facebook segítségével növelni a feliratkozók számát.
A feliratkozók számának növelése – használni kell a Facebook-oldalt
Az e-mail / blog / hírlevél feliratkozók számának növelése egyik lehetséges módja a Facebook követők konvertálása feliratkozóvá.
Felhívás regisztrációra a weboldalon – A The Marketing Tech Blog Facebook oldala például kihasználja a felhívás gombot, hogy komoly e-mail listát építsen.
Ha valaki a Regisztráció gombra klikkel, egy speciális feliratkozó oldalra kerül, ahol néhány adat megadásával (például keresztnév és e-mail cím) feliratkozóvá válhat.
Ahhoz, hogy a saját Facebook oldalunkon is legyen hasonló lehetőség, klikkeljünk a Gomb beállítása gombra, majd
ki kell választani a Regisztráció típusú gombot a legördülő menüből és itt kell megadni a weboldal feliratkoztató oldalának linkjét is:

Lehetőleg minden új bejegyzéssel kínáljunk fel valamilyen hasznos információt, tudnivalót látogatóinknak. A közösségi hálózati, például Facebook követőink már érdeklődnek az általunk létrehozott ismeretanyag iránt – tehát miért is ne kínálnánk fel nekik valami újat?
Próbálja ki, hogy működik! Hagyja el ezt az oldalt úgy, hogy (amennyiben PC-n böngészik most) felviszi az egeret a böngészőablak tetejére, és megpróbálja bezárni a böngésző fület.
Találkozunk a szakmai blogban!