Barion Pixel
online marketing tanácsadás

Ki áll a WEBTÉRÜLŐ logo név mögött?

Németh Attila – Internetes ügyfélszerzési szakértő, hivatalos Google Partner, SEOsiker.hu minősített weboldal kivitelező, kampánymenedzser és online marketing tanácsadó vagyok.


Google Partner

Google Ads Advisors

Seosiker

Internetes ügyfélszerzéssel foglalkozom. Sok sikeres weboldallal és marketing kampány tapasztalatával tudom, mitől lesz egy weboldal vevőszerző és megtérülő. Tudom, milyen marketing stratégia válik be, és mi csak kidobott pénz.

Tudásomat folyamatosan fejlesztem, naprakészen tartom.

oklevél
oklevél
oklevél
oklevél
oklevél
oklevél

A megvalósítást is elvégzem – a következő technikákban vagyok jártas: SEO, WordPress, Jupiter, Avada, Divi, Elementor, WooCommerce, Shoprenter, Drupal, Google Ads, Facebook Ads, ListaMester, MailChimp, Webgalamb.

logók

Szakmai életút

Hogyan lettem weboldal fejlesztő, online marketing és közösségi média szakértő?
Az internetes ügyfélszerzésről érthetően.

Németh Attilának hívnak, végzettségemre nézve okleveles informatikus, szoftverfejlesztő vagyok. Diplomámat a Budapesti Műszaki Egyetemen szereztem.

Pályám korábbi szakaszában multinacionális vállalatok számára végeztem műszaki fejlesztést és projektvezetést: General Electric, a Volkswagen Nutzfahrzeuge, a BMW vagy a Daimler. Dolgoztam Németországban, Japánban és Szaúd-Arábiában is.

Voltam szoftverfejlesztő, projektvezető, minőségbiztosítási megbízott és cégvezető.

7 éven keresztül dolgoztam egy német automatizálási multivállalat, a Festo oktatási osztályának vezetőjeként. Itt egyik fő feladatom képzések és korszerű oktatási eszközök marketingje és PR-jának kitalálása, megtervezése és végrehajtása volt. Legnagyobb sikereimet országos és nemzetközi szakmai versenyek (Shizuoka, Graz, Lissabon, London, Spa-Francorchamps, Leipzig) megrendezésével értem el. Ezek a rendezvények összhangban voltak a cég imázsával, termékeinek magas minőségével, és rengetegen beszéltek róla országos és nemzetközi szinten.

Nagyon büszke vagyok arra,

hogy ezzel a tevékenységemmel, küldetésemmel hozzájárulhattam mind a felsőoktatás, mind pedig a szakképzés színvonalának emeléséhez. Rengeteg fiatalt sikerült lelkes és hozzáértő szakemberré nevelnünk az évek alatt, hogy e rendezvények PR-ja által nagyobb elismerést kapjon a szakértelem.

Az nemzetközi üzleti érdekek és szempontok azonban 10 éve más helyre és más feladatra szólítottak.

A multi német központjából megkerestek, hogy felkérnének egy új kihívásra, így a rákövetkező projektem során külföldön találtam magam, Szaúd-Arábiában, árnyékban 53 fokban (bár nem sok árnyékot találtam). Ekkor nagyon hamar az online marketing és közösségi média szakértő tevékenység felé fordultam.

Szaúd-Arábiában, a világ az egyik legnagyobb internet- és közösségi média használattal rendelkező országában új szakképző intézmények felállítása és elindítása volt a feladatom 5 képzési szakember vezető-társammal közösen, ahol a tanszékvezetői feladatok ellátása mellett rám hárult az informatikai rendszer, valamint a weboldal, Facebook és Twitter csatornák, azaz az online marketing létrehozása, tervezése, kivitelezése és felügyelete. A nulláról indított szakképző iskolába kellett online diákokat toborozni – végül 5 hét alatt 100 új diákkal meg is nyitott az iskola. Tanítómestereim az Öbölben az egyik leginkább elismert digitális média ügynökség, az iMena munkatársai voltak. “Leggyorsabb” kampányom az volt itt, mikor az autópályán 150 km/órával száguldva, a távolból posztoltam angolul és arabul az iskola által szponzorált regionális futballmeccs állásáról. A kollégáim küldték a fotókat a meccsről, én az anyósülésről írtam az angol posztokat, az ügynökség Jordániából küldte hotline-on az arab fordításokat, amit szintén én posztoltam. Ilyen sebesség mellett még az is kihívást jelentett, hogy a mobilnet működjön valahogy …

Közösségi Média Szakértő nemzetközi bizonyítványt

szereztem, így 8 éve, hazaköltözésem után itthon elindítottam közösségi média szakértő szolgáltatásomat közösségi média marketing és tartalommarketing terén a legújabb trendek figyelembevételével.

Mobilbarát weboldal gyorsan, költséghatékonyan

Külföldi projektem során egy blogot is írtam ottani kalandjaimról, tapasztalataimról, és rájöttem, hogy a WordPress ma a legalkalmasabb platform arra, hogy új vállalkozások egyszerűen, gyorsan és költségkímélő módon bemutassák termékeiket, szolgáltatásaikat célcsoportjuk számára, kihasználva a keresőoptimalizálás és tartalommarketing lehetőségeit.
Az egyik legjobban elterjedt WordPress sablont (nem ingyenes!) használom előszeretettel; az Artbees Jupitert. Otthon vagyok további professzionális sablonok alkalmazásában és üzemeltetésében: Avada, Divi, Elementor.

Amikor hirdetésre is szükség van

Hatékony hirdetések a vállalkozása számára a Google Ads használatával.




Ma már nem egyértelmű, hogyan hozhat létre olyan hirdetéseket, amelyekre az emberek rákattintanak. Az ide-oda kattintgatás, próbálkozás ideje már évek óta lejárt. Google Ads fiókok auditja során gyakran állapítom meg, hogy mindig van legalább 30-50% költséghatékonysági potenciál bennük.
A hirdetési filozófiáról fogunk majd beszélni; “mi készteti az embereket” a hirdetésen keresztüli vásárlásra. Akár az a célja, hogy nagyobb forgalmat érjen el a weboldalán, vagy több potenciális ügyfelet szerezzen vállalkozásához, esetleg több értékesítést – a Google Ads Önnek való – de csak professzionális módon!

  • A forgalom folyamatos növelése a weboldalán
  • A hirdetési kampányok értékének meghatározása konverziókövetés használatával
  • Google Ads kampányok létrehozása, majd az eredmények optimalizálása
  • A honlapja korábbi látogatóinak visszatérítése, hogy többet értékesítsen nekik
  • Termékeinek és szolgáltatásainak hatékony hirdetése a megfelelő közönségnek
  • Hogyan célozza meg a megfelelő közönséget kevesebb hirdetési kiadással
  • Magasabb haszonkulcs elérése a megfelelő keresési feltételek megcélzásával

Tudásomat folyamatosan frissítem:


0 éve



1 éve



1 éve



3 éve


Specialitásaim:

Skálázható, összetett, gyors és biztonságos rendszerek

Ott, ahol kimerülnek a WordPress lehetőségei, komolyabb, összetettebb, skálázható rendszerre van szükség.

A Drupal a marketing-ökoszisztéma nélkülözhetetlen része – precíz tartalom-definíció először, majd sokrétű lekérdezési lehetőségeken keresztül a legváltozatosabb nézeteket definiálhatjuk – pontosan úgy, ahogy az Ön folyamatai kívánják. A legnépszerűbb Bootstrap könyvtár segítségével pedig mindezt gyönyörűen az Ön vállalkozásának az arculatára dekoráljuk, semmit sem veszítve a teljesítményből közben. Egyedi webáruházakat, vállalati honlapokat és biztonságos webes alkalmazásokat készítünk a prototípustól kezdve a komplex portálokig bezárólag.

Tudásomat folyamatosan frissítem:


4 éve


Amikor egyedi programozásra van szükség

Amikor olyan portált kell építeni, aminek létrehozásához nincsenek kész megoldások.

Amikor egyedi igényeket kell kielégíteni, amikor egy meglévő weboldalt kell bővíteni egyedi adatbázis- és megjelenítési funkciókkal, vagy amikor olyan portál létrehozása a cél, amit össze kell kötni más rendszerekkel, például számlázóval, ERP-rendszerrel, CRM-rendszerrel vagy más, akár felhőalapú szoftverrel.
Ilyenkor van szükség olyan MySQL vagy PHP modulok készítésére, amik a kívánt feladatot és pontosan a kívánt feladatot el tudják látni.

Tudásomat folyamatosan frissítem:


3 éve


  • "A Webtérülő-vel való találkozásom alapvetően változtatta meg a weboldal fejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tapasztalataimat. Attila és csapata telítette föl számomra tartalommal az ügyfél-központúság fogalmát. Úgy éreztem, bármi lenne a megrendelésem tárgya, akkor is tűpontosan lenne értelmezve és visszatükrözve a célcsoportom számára. Ezért, és a profi kivitelezésért is, ha lenne olyan opció, mely szerint a vállalkozások jelölhetnék, hogy kivel vannak weboldal fejlesztési- és online marketing kapcsolatban, akkor az én profilomon az látszódna, hogy a Webtérülő-nek mondtam igent."

    Szanyi Tímea
    Szanyi Tímea GROWANDFIND.me / alapító tulajdonos
  • "Egy évtizede akartam először weboldalt készíteni. Akkor nem találtam olyan szakembert, akire rábíztam volna, ezért sokat tanultam webprogramozásról, marketingről, ergonómiáról, kicsit keresőoptimalizálásról is. Készítettem több honlapot magamnak és barátoknak. Nem vagyok tehát profi, hanem képzett amatőr. Mégis, amikor Attila kielemezte a honlapomat, akkor világosodtam meg: ami 5 évvel ezelőtt még megfelelő volt, ma már nem az. Attila az elmúlt hónapokban több száz weboldalt elemzett (ingyen!), és kiderült, hogy ezek közül csak ötöt lenne érdemes hirdetni. Mert az ember ugyan belenagyít mobilon a hangyabetűbe, de a hangyabetűs weboldalt a Google kereső hátrasorolja.

    Mindig úgy tartottam, hogy az igazán jó szakember laikusok számára is tud érthetően beszélni a szakterületéről. Attila megértette velem, miért van szükség a honlapom megújítására. Rászántam magam, bár tartottam tőle, hogy nehéz ügyfél leszek, de Attila az a seo szakértő, akivel meg lehet beszélni akár technikai kérdéseket is, nem nézi le az ügyfelet, hanem partnerként kezeli.

    Azt gondoltam, lesz egy mobilbarát - reszponzív - honlapom. Amikor megláttam, sokkal többet kaptam, mint gondoltam: Attila a szövegeimet keresőoptimalizálta, a cikkeimet blogba rendezte úgy, hogy továbbra is a magaménak éreztem, sőt... és az élesítés után másnap már jelentkezett is az első érdeklődő!

    Sok szeretettel ajánlom Attilát, dolgozzatok vele! Ritka kincs a jó szakemberek között is." Google kereső

    Szekeres Júlia
    Szekeres Júlia Folyamatszervezo.hu / tulajdonos
Az Év honlapja

A Webtérülő Az év honlapja pályázat SEOSEEKER TOP 20 különdíjas kivitelezője.

Amikor versenyez az ember másokkal, nem “ellenük van”, hanem önmagát próbálja fejleszteni olyan szintre, hogy a többiek elé kerüljön. Ezen az úton haladni sok lemondással jár, de közben sokat is tanul az ember, amivel főleg önmagát emelheti, a tudását bővítheti. Ez a tudás mind beépül, és a későbbiek során (remélhetőleg nagy) részben készséggé fejlődik. Igaz a Coubertain-nek tulajdonított mondás (egyébként nem ő mondta): “Nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos!” – olyan értelemben, hogy önmagunk fejlődése sokkal fontosabb magánál a győzelemnél.

A 2018-as Az Év honlapja pályázat SEOsiker TOP20 különversenyén a www.goodwillconsulting.hu honlapom díjazott lett.

Miben tudok segíteni?

A Webtérülő online marketinggel foglalkozik; azon belül mobilbarát, reszponzív weboldalak, idegen nyelvű honlapok készítésével, többnyelvű webáruházakkal, keresőmarketinggel, közösségi hálózat építéssel és e-mail kampányokkal. Online marketing tanácsadást is szívesen vállalok, amennyiben Önöknél van marketing csapat, de szeretnék, hogy az online megjelenés rendszerezettebb, mérhetőbb legyen és több hasznot hozzon.

Megtérülő internetes ügyfélszerzés – mit jelent ez?

Mikor 8 éve elkezdtem mobilbarát honlapok és webáruházak kialakításával foglalkozni, nagyon egyszerű volt a feladat. Amint lecseréltem a régi, #hangyabetűs weboldalt mobilon is jól kezelhetőre, rendszerint azonnal megugrott a megrendelések száma. Mondhatni könnyű dolgom volt kiemelni az ügyfelemet a tömegből…

Azóta viszont nagyon sokan áttértek mobilbarát technológiákra (helyesen, mert egyébként a Google elsüllyesztené őket), és elkezdődött 3 éve egy gazdasági válság is. A jók közül csak a legjobbak tudnak igazán érvényesülni – nem elég már, ha kattintásszámokban vagy a haszontalan kulcsszavak statisztikáival mérjük a sikert. Folyamatosan ott kell lenni a top-on.

Számomra az internetes ügyfélszerzés a teljes láncolatot jelenti: Legyen egy kifogástalan honlapunk. Határozzuk meg pontosan a célcsoportot; kommunikáljunk feléjük érdekesen, úgy, hogy minél többen látogassanak el hozzánk a honlapunkra. Elegyedjünk velük beszédbe, meséljünk nekik, hogy maradjanak is ott. Legyenek ők minőségi látogatók, azaz komoly, reális érdeklődők, tehát minél többet, minél nagyobb értékben rendeljenek. Ezután térjenek is vissza, és vásároljanak újra.

Ha mindezt jól csináltuk, akkor hívhatjuk a tevékenységünket megtérülő internetes ügyfélszerzés néven. Ez az, amiben hiszek, és innen ered a szolgáltatásom elnevezése is: WEBTÉRÜLŐ.

A marketing arra való, hogy felnagyítsa, láthatóvá tegye a piacon elérhető termékeket, cégeket, szolgáltatásokat.
Ha Ön úgy gondolja, hogy az Ön cége, szolgáltatása vagy terméke megérdemli azt, hogy látható legyen, hogy felnagyítsuk jó tulajdonságait, akkor jó szívvel ajánlom magamat.

A marketinget, mint eszközt lehet arra is használni, hogy túlfogyasztásra buzdítsunk embereket, hogy meg nem lévő vágyakat keltsünk bennük. Hogy szemetet termeljünk, kidobjuk a még hasznos, működőképes eszközöket azért, hogy újabbakat vegyünk helyettük.

Ugyanakkor a marketingre szükség van akkor is, hogyha az emberek figyelmét a világot valóban jobbá, szebbé tevő dolgokra akarjuk felhívni.

Bele tudom élni magam – a különbség az üzleti ismeretekben van

Minden részletre kiterjedően, de érthetően el fogom magyarázni az online marketing lehetőségeit, és alaposan ki fogom kérdezni az igényeiről, ami alapján a vállalkozására szabott javaslatokkal fogom ellátni. 12 éves marketing-tapasztalatom és 9 éves közösségi média szakértő valamint keresőoptimalizálás szakértő és 22 éves üzleti tapasztalatom alapján biztosíthatom, hogy jól bele tudom élni magam a vállalkozása kihívásaiba, és a pénzéért a leghatékonyabb online üzletfejlesztő szolgáltatást kapja mérhetően.

Immár csapatban

Ahhoz, hogy ezt sikeresen művelhessem, stratégiai partnerekkel együtt tervezünk meg és építünk fel weboldalakat és köréjük komplex kommunikációs kampányokat. Grafikussal, webdizájnerrel, szövegíróval és kommunikációs szakértővel dolgozom együtt. A weboldalak felépítése, keresőoptimalizálása, a hirdetésmenedzsment és a hírlevél-kiküldés az én kezemben van.

Mindig karbantartással együtt

Weboldalaimat minden esetben karbantartási szolgáltatással kínálom, és (nagyon erősen javasolt) hacker elleni védelemmel látom el. Weboldalaimat olyan módszertannal készítem, hogy esetleges (messze nem kívánt) kiesésem esetén is egy hozzáértő fejlesztő magabiztosan tovább tudja vinni. Ezért a legjobb minőségű eszközöket használom a fejlesztéshez és komoly nemzetközi fejlesztői háttér áll mögöttem, mintha egy virtuális cégem lenne; a legjobbak közül válogathatok.

Legutóbb 254 napja óvtam meg egy honlapot valamilyen komoly hacker-támadástól (Jupiter Theme <= 6.10.1 and JupiterX Core Plugin <= 2.0.7 - Authenticated Privilege Escalation).

Ideális megbízóim

azok, akik folyamatos kommunikációval és együttműködéssel maguk is aktívan részt vesznek a fejlesztésben, gondolkozásban, és igényük van az általuk is vállalható hiteles online megjelenésre. Ennek érdekében már egy szakmai javaslatot és árajánlatot is csak részletes elképzelésere-specifikációra adok. Rendszerint még a specifikáció megértése után is további kérdéssort teszek fel az üzleti célra, célcsoport(ok)ra, megjeleníteni kívánt értékekre, üzenetre és a kívánt funkcionalitásra vonatkozóan. Ennek megbeszélése után szoktam ajánlatot küldeni immár arra, amit mindketten pontosan a kívánt feladatként értelmezünk.

Műszaki szolgáltató, -gyártó és -kereskedő cégek életét változtatom meg online marketing tanácsadás segítségével. Segítek nekik abban, hogy a legjobb ügyfelek keressék fel őket, és ne árversenyben kelljen kétségbeesetten vevőket hajkurászniuk. Elfelejthetik a hideghívások miatti visszautasítást és a megrendelés nélküli napokat.

internetes ügyfélszerzés, SEO tanácsadás

SEO tanácsadás cégvezetőknek

  • Kiszervezné a napi több órás SEO-tevékenységét?
  • Új vállalkozást indított 1 éven belül?
  • Megelőzik a versenytársai a találati listában?
  • Új piacokra készül betörni?

internetes ügyfélszerzés, SEO tanácsadás

SEO tanácsadás cégvezetőknek

  • Kiszervezné a napi több órás SEO-tevékenységét?
  • Új vállalkozást indított 1 éven belül?
  • Megelőzik a versenytársai a találati listában?
  • Új piacokra készül betörni?

Ők is megbíznak bennem:

Credo

Hiszek a személyes kapcsolatok erejében.

A Webtérülő a BNI, a világ legnagyobb üzletajánló szervezetének tagja volt 4 éven keresztül. Sok értékes üzleti és partneri kapcsolatot építettem ki e minőségi hátteret nyújtó keretrendszer segítségével, és az Önök teljes körű kiszolgálása érdekében is ezt a személyes kapcsolatra alapuló megközelítést alkalmazom.


Hiszek a tiszta és átlátható működésben.

A Webtérülő a Bridge Budapest, a CEU Business School és a Transparency International Magyarország “Vállalható Vállalkozás önellenőrző teszt” alapján végiggondolta, mire érdemes odafigyelni, hol tart az átláthatóság, a tudatosság, a felelős üzleti magatartás terén. A teszt kitöltése alapján 96%-os eredményt ért el, így a vállalkozás büszkén viselheti a Vállalható Üzleti Szereplő címet.

Vállalható Üzleti Szereplőnek lenni egy etikus üzleti magatartás. Nem tökéletességről és makulátlanságról szól, hanem egy törekvésről, amely fókuszában az alábbi értékek és elvek állnak.


Hiszek a szakmai alázatban és az ügyfelekkel kölcsönös tiszteletteljes együttműködésben.

A Webtérülő regisztrált tagja a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu szakmai közösségének.

A marketingszakma egyre jelentősebb szerepe növekvő veszélyeket, etikátlanságra csábító helyzeteket, felkészületlenségből, kóklerségből eredő hibás megoldásokat is magával hozhat, melyek piaci károkat okozhatnak a vállalkozásoknak. Ezek a szakmaiatlanságok ronthatják a marketing egészének megítélését.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szakmai minősítő rendszere részben ezen anomáliák megszüntetésére, minimalizálására irányul. A Marketing.hu oldal olyan platform, ahol a regisztráció mellett ellenőrzött, minősített szakmai információbázis kialakítása folyik, mely orientálja, segíti a marketingpiac szereplőinek döntéseit, tudatosítja a versenyelőnyöket, csökkenti a kockázatot a megbízók és megbízottak, a munkaadók és munkavállalók oldalán egyaránt.