Szeretné, ha az online jelenléte végre igazán működne?
Ha úgy érzi, hogy weboldala SEO eredményei javításra szorulnak, de ennél többet is szeretne – például hatékonyabb hirdetéseket, jobban teljesítő közösségi média kampányokat vagy átgondolt email marketing stratégiát – akkor jó helyen jár.
Az online marketing ma már nem opcionális. Az Ön online jelenléte az első benyomás, amelyet ügyfelei szereznek. Gondoskodjunk együtt arról, hogy ez a benyomás tökéletes legyen.
Miért érdemes rám bíznia az online marketing tanácsadást?
Az általam nyújtott SEO tanácsadás-t már megismerhette, amelyben átlátható, pontos és eredményorientált segítséget nyújtottam. Az online marketing tanácsadás ugyanilyen alapossággal és szakértelemmel zajlik, de még szélesebb körű megközelítést kínál.
Együtt átnézzük:
- A hirdetési stratégiáját: Hol érdemes hirdetnie, hogyan csökkentheti a költségeit és növelheti eredményeit.
- A közösségi média jelenlétét: Hogyan használhatja hatékonyabban ezeket a platformokat az ügyfélkapcsolatok erősítésére?
- Az email marketinget: Hogyan készítsen olyan kampányokat, amelyek nem csak megnyílnak, hanem konvertálnak is?
- Az online analitikát: Pontosan megmutatom, mi működik és mit kell változtatni.
A tanácsadásom nemcsak szakértői segítséget nyújt, hanem most 65%-os kedvezménnyel érhető el azoknak, akik már elkérték az ingyenes SEO elemzést.
“Nincs elegendő költségvetésem az online marketingre.“
Egy átfogó online marketing stratégia nem jelent felesleges költséget, hanem egy jól megtérülő befektetés. Az első konzultáción közösen meghatározzuk, hogyan oszthatja el optimálisan a rendelkezésre álló keretet, hogy a legtöbb eredményt érhesse el.
Ez a tanácsadás az online marketing minden elemét lefedi, hogy az Ön vállalkozása teljes sebességgel haladhasson előre.
Mit nyerhet az online marketing tanácsadással?
- Egy átfogó stratégiát, amely egységesíti az összes marketing tevékenységét.
- Időt és pénzt takaríthat meg, hiszen elkerüli a felesleges kiadásokat és hatástalan kampányokat.
- Nagyobb láthatóságot a keresőkben, közösségi médiában és hirdetési felületeken.
- Több ügyfelet és bevételt az optimalizált marketing tevékenységek eredményeképpen.
“Nem tudom, hogy ez tényleg segít-e a vállalkozásomon.“
Az online marketing tanácsadás célja, hogy az Ön egyedi céljaihoz és vállalkozásához igazítsuk a stratégiát. Nem általános megoldásokat kínálok, hanem olyan javaslatokat, amelyek kifejezetten az Ön piaci helyzetére és célközönségére épülnek.
Mindezt az Ön céljaihoz igazítva, lépésről lépésre kidolgozva.
- az Ön cége lehet az első, ami kitör a válságból.
- Elfelejtheti a hideghívások miatti visszautasítást és a megrendelés nélküli napokat.
- Potenciális vevők hajszolása helyett a szimpatikus érdeklődők önmaguktól jelentkezhetnek.
- Növelheti vevőkörét olyanokkal, akik hálásak és jól fizetnek.
Az Online Marketing Tanácsadás egy ajánlatkérő stratégiai beszélgetés, ahol ilyen igényekre szoktunk szakszerűen és relevánsan válaszolni:
- „Szeretnék legalább napi 1500-2000 értékes weboldal látogatót szerezni organikusan. Szeretnék 6 hónapon belül látható eredményeket elérni. Nagyon megváltozott az online világ. Szakember segítségét keresem, hogy irányt mutasson, hogyan tudok kapcsolatba lépni a számomra ideális vevőkkel.”
- “Szeretnénk augusztus hónapban minimum 20 új ügyfelet szerezni a honlapon keresztül, ehhez egy erős hozzáértő nyitásra van szükségünk, a legújabb induló fejlesztésre akarunk összpontosítani. Rálátást akarunk szerezni a seo használatának alapjaira. Hosszú távon stabilan be akarjuk vezetni a márkánk fentiekben leírt termékeit a magyar piacra. Költséghatékony, havi bontásban rendezhető megoldásokat keresünk.”
- “Termékeim egy meghatározott célcsoportnak készülnek. Ez a célcsoport az EU-ban több tízmillió embert jelent. Természetesen mindhez nem tudok eljutni, de már 1-5% is óriási eredményt jelentene cégemnek. Szeretnék eljutni azokhoz, akiknek termékeim megszüntethetik problémájukat. Nagyon megváltozott az online világ. Szakember segítségét keresem, hogy irányt mutasson, hogyan tudok kapcsolatba lépni a számomra ideális vevőkkel.”
- “1 hónapon belül havi 15 millió forint forgalom a célom, amit az év végére havi 30 miliós forgalomra szerenék növelni a termékköreink bővítésével. PIACVEZETŐ akarok lenni. A konzultációtól gyors választ várok, hogy megmondja, hogyan kerüljön a weboldalam AZ ELSŐ HELYRE. Ugyanis egyáltalán nincs beállítva a SEO, a kulcsszavak, ezért igényem elsősorban az, hogy ebben segítséget kapjak.”
“Nem értek az online marketinghez, és nem tudom, mit várhatok.“
Nem szükséges, hogy Ön értsen az online marketing minden részletéhez – azért vagyok itt, hogy egyszerű, érthető magyarázatokat és konkrét lépéseket biztosítsak. A tanácsadás végére pontosan tudni fogja, hogy milyen eredményeket várhat, és hogyan érheti el azokat.
Műszaki szolgáltató, gyártó és kereskedő cégek életét változtatom meg. Online Marketing Tanácsadás útján segítek Önnek abban, hogy a legjobb ügyfelek keressék fel, és ne árversenyben kelljen kétségbeesetten vevőket hajkurásznia.
“Ki fog a következő hónapokra is munkát szerezni a csapatnak?”
“Minden reggel, legyen az munkanap vagy hétvége, utáltam felébredni. Nyomasztott a gondolat, hogy beülök az autóba, elutazom pár száz kilométert, hogy elvégezzük a múlt hónapban megrendelt munkát. Miközben a feladat végrehajtásával foglalkoztam, folyton az járt a fejemben, hogy miközben én itt dolgozom, ki fog és hogyan fog a következő hónapra is munkát szerezni a csapatnak? Jött ugyan néhány továbbajánlás, de teljesen felőrölt, hogy nem volt kiszámítható a megrendelésállomány, és sokszor nem ideális munkák jöttek be. Kezdett ez a kiszámíthatatlan hajtás már a családom rovására is menni.” – János, aki speciális tisztítástechnológiával foglalkozik, így számolt be “korábbi életéről”.
János legtöbb megbízóját hideghívással vagy személyes megkereséssel szerezte, ami rendkívül időrabló, és így, az utcáról a sikeres üzletkötések aránya is alacsony volt.
Tanácsoltam, hogy fordítsa meg a dolgot:
Ahhoz, hogy ne ő loholjon munka után, ne ő próbáljon rábeszélni ismeretleneket, olyanokat, akiknek lehet, hogy éppen nincs is szüksége a szolgáltatására, meg kellett találnia azokat, akiknek viszont égető szükségük van rá. Éppen őrá!
Egy Online Marketing Tanácsadás során kitaláltuk, hogy készítek számára egy bemutató weboldalt, és hirdetési kampánnyal keressem meg azokat, akik online, az interneten éppen az ő szolgáltatását keresik: elkoszolódott gyárcsarnokuk vagy az eltömődött ereszcsatornájuk megtisztítására kutatnak megoldás után.
Lehet, hogy kevesebben vannak, akik pont ezt keresik, mégis ők azok, akik itt és most akarják, hogy a problémájuk meg legyen oldva.
Vásárlási helyzetet teremteni puszta eladás helyett:
Elkészült a weboldal, és elindult a Google AdWords keresőkampány, aminek hatására elkezdtek égni a telefonvonalak. Olyanok keresik egyre-másra Jánost, akiknek akut, megoldandó problémájuk van. Ebből következően a “találati (zárási) arány” is, azaz a megrendelt megbízások száma a megkeresésekhez képest sokkal nagyobb lett, mint amikor ő maga hajtotta az üzleteket.
“Már van egy marketing csapatom, miért van szükségem tanácsadásra?“
A tanácsadás kiegészíti a már meglévő marketing tevékenységeket. Az új nézőpont, a részletes elemzés és a szakmai tapasztalat segíthet finomhangolni és hatékonyabbá tenni a jelenlegi stratégiát. Ez nem helyettesíti, hanem támogatja csapatát.
Mire számíthat egy WEBTÉRÜLŐ stratégia birtokában?
- Bezsebelheti az elismerő szavakat a jól elvégzett munkákért vagy pozitív véleményeket a hasznos termékekért.
- Nagyobb piaci részre tehet szert, kikerülhetetlen lesz a szolgáltatása vagy termékei.
- Imádni fogják a hálás vevői.
- Nyugodtan tovább építheti céges birodalmát, mert folyamatosan jönnek a megrendelések.
- Erős, meghatározó vállalkozássá válik.
- Nyugalmat kap és kiegyensúlyozott üzletmenetet.
“Már próbáltam online marketinget, de nem volt eredménye.“
Az online marketing sikere az átgondolt stratégián és az elemzésen múlik. Az Ön vállalkozására szabott tanácsadás során feltárjuk, miért nem működtek korábban a kampányai, és konkrét megoldásokat nyújtunk a sikerhez.
Egy órás Online Marketing Tanácsadás – Kezdje el most!
Kattintson az alábbi gombra, és kérjen időpontot egy konzultációra, ahol megbeszéljük, hogyan teheti hatékonyabbá teljes online marketingjét.
“Ez túl sok időt venne igénybe, és én elfoglalt vagyok.“
Az online marketing tanácsadás során levesszük az összes terhet az Ön válláról. Önnek csak a célokat kell meghatároznia – a stratégiát, az elemzést és a megvalósítási javaslatokat én készítem el. Ez időt takarít meg, miközben eredményeket hoz.
Ha már részt vett SEO tanácsadáson, akkor az ott kapott eredményeket és javaslatokat alapként használjuk fel. Innen építkezve alakítjuk ki az Ön online marketing stratégiáját.
Ne hagyja, hogy online jelenléte hátráltassa vállalkozása növekedését. Lépjen velem kapcsolatba most, és indítsuk el a változást együtt!
Ha elsőként a SEO eredményeit szeretné rendbe tenni, tekintse meg a SEO tanácsadás részleteit itt. Ez az online marketing alapja, és a sikeres kampányok kulcsa.
Hogyan léphet tovább?
- Időpont egyeztetés: Kérjen konzultációt az alábbi gomb megnyomásával.
- Részletes áttekintés: Együtt átnézzük a jelentésben szereplő eredményeket és megoldási lehetőségeket.
- Kivitelezés: Megvalósítjuk azokat a fejlesztéseket, amelyek eredményeket hoznak Önnek.
“Túl drágának tűnik.“
Az Online Marketing Tanácsadás nem költség, hanem befektetés. Egy jól felépített stratégia több látogatót és ügyfelet vonz, ami rövid idő alatt megtérülhet. A konzultáción pontosan átbeszéljük, milyen eredményeket várhat el. Ez a tanácsadás most mindössze 20.000 Ft, a megszokott 57.000 Ft helyett. Egyedülálló lehetőség, hogy lépjen előre költséghatékonyan.
Ne halogassa online jelenlétének megvalósítását. Minden nap, amit a marketing fejlesztése nélkül tölt, elvesztegetett lehetőség lehet.
Segítsünk együtt online jelenlétét a csúcsra juttatni! Várom, hogy együtt dolgozhassunk vevőszerzése sikeréért.
“Attila, fantasztikusak a marketing eredmények; ha ezt
tudjuk tartani, aranyba foglalom a nevét. ☺”
“Az optimalizálás után 1 hét alatt jön annyi érdeklődő,
mint korábban egy év alatt!”
“A SEO tanácsadásért külön köszönet Németh Attilának a
Webtérülő.hu -nál!!!!!”
“Köszönöm az eddigi hozzáállásod, a profizmust, az önjáró/proaktív üzemmódot.”
FONTOS: Hetente csak néhány napon vállalok tanácsadást. Felkészülési időre is szükségem van, ezért lehet, hogy csak a jövő hétre talál időpontot. Addig is fogok Önnek is házi feladatot adni. A lényeg: minél előbb foglal, annál alaposabb eredményt kap.
Miért nem ingyenes?
Mert értéket adok. Mert nem akarok ingyenes tanácsadást hirdetni, hogy aztán rábeszéljem valami drága, szükségtelen csomagra Önt. Segítek Önnek, és annak megkérem az árát.
Miért kedvezényes?
Biztos vagyok benne, hogy tudok Önnek segíteni, és előnybe akarom Önt hozni, hogy kisvállalkozásként vissza tudja szerezni a versenyképességét a nagyokkal szemben. Pusztán ezért még teljes áron nyújtanám a szolgáltatást. Ugyanis Ön, aki ezekben a válságos időkben is fejleszteni akar, hogy gyorsan megszerezze a legfontosabb, továbblépéshez szükséges tudnivalókat és segítséget kapjon, mindenképpen lépni fog. A kedvezménnyel azoknak akarok elsősorban segíteni, akik a konzultáción elhangzottakat saját maguk fogják megvalósítani. Ezt a gesztust most Ön is élvezheti.
Hány óra tanácsadásra lesz szükség?
Évek tapasztalata azt mutatja, hogy a leggyakoribb eset az, hogy az egy órányi beszélgetés pont elegendő ahhoz, hogy a fő irányokat kitűzzük.
100%-os garancia:
Mi történik, ha Ön a Tanácsadás után nem elégedett? 30 napon belül egyszerűen megírja nekem e-mailben, hogy mivel és miért nincs megelégedve, és én szó nélkül visszafizetem Önnek a Tanácsadás díját.
Mi lesz a sorsa a befizetett tanácsadási díjnak?
A legtöbbször visszakerül a feladóhoz. Ha a Tanácsadás során kiderül, hogy a weboldalt optimalizálni kell vagy komplex kommunikációs kampányra van szükség, azaz ha Ön szolgáltatást rendel meg tőlem, beszámítom az első óra tanácsadási díjának 50%-át.
Ki áll a Online Marketing Tanácsadás mögött?
Németh Attila – Internetes ügyfélszerzési szakértő, hivatalos Google Partner, SEOsiker.hu minősített weboldal kivitelező, kampánymenedzser és online marketing tanácsadó vagyok.
Internetes ügyfélszerzéssel foglalkozom. Sok sikeres weboldallal és marketing kampány tapasztalatával tudom, mitől lesz egy weboldal vevőszerző és megtérülő. Tudom, milyen marketing stratégia válik be, és mi csak kidobott pénz.
Tudásomat folyamatosan fejlesztem, naprakészen tartom.
A megvalósítást is elvégzem – a következő technikákban vagyok jártas: SEO, WordPress, Jupiter, Avada, Divi, Elementor, WooCommerce, Shoprenter, Drupal, Google Ads, Facebook Ads, ListaMester, MailChimp, Webgalamb.
Miért higgyen nekem?
50 weboldal és 127 marketing kampány tapasztalatával tudom, mitől lesz egy weboldal és kommunikáció vevőszerző és megtérülő.
Az elmúlt 3 évben 1.545 üzleti weboldalt elemeztem végig 80+ SEO paraméter alapján, tehát kivételes a rálátásom a magyar weboldalak minőségére és vevőszerző képességére. Tudom, hogy nagy a szórás a weboldalak minősége között, és sok oka lehet annak, ha kevés vevőt hoz.
Egyik kampányomban a szolgáltató ügyfél 3.5 millió forintjából 43 millió forint forgalmat csináltam számára.
Egy másik szolgáltató ügyfél kampányában 1 millió forintból 20 millió forgalmat hozok neki minden évben; egészen pontosan 19-szeres így számára a megtérülés a marketingbe fektetett összegen.
Webshop-okat segítek felfuttatni, ahol tipikusan 25-szörös lesz a kampányköltségre vetített forgalom, azaz pl. havi 400 ezer Ft befektetésével 2 millió a tiszta nyereség.
Kiemelt cégekkel dolgozom együtt, akikkel együttműködni számomra privilégium.
9 éve foglalkozom online marketing kivitelezéssel, vagyis a tanácsadás mellett megvalósítok is: amit tanácsolok, azt már a következő nap el is tudom kezdeni kivitelezni.
Többek között ők is megbíznak bennem:
A Webtérülő Az év honlapja pályázat SEOSEEKER TOP 20 különdíjas kivitelezője.
“Amikor versenyez az ember másokkal, önmagát fejleszti olyan szintre, hogy a többiek elé kerüljön anélkül, hogy ellenük lenne.”
Kik szoktak részt venni?
- Cégvezetők, akik többször megégették magukat különböző, szakértőnek tűnő marketingesekkel, akikre csak az idejük és a pénzük ment el, de az eredmény elmaradt.
- Vállalkozók, akik megunták, hogy 650 Google-kereséssel, vagy álló nap fizetős marketing tudástárakat böngészve próbálják a marketing automatizálásuk egy részét végre megcsinálni.
- Cégvezetők, akik kíváncsiak új honlapjuk teljesítményére.
- Új vállalkozást indítottak 1 éven belül, és szeretnék felfuttatni azt.
- Új piacokra betörni készülő vállalkozók.
- Sales vezetők, akik maximálisan ki akarják használni az értékesítő csapatuk kapacitását.
Inkább NE jelentkezzen, ha:
- Nem tudja megmondani, hogy a weboldala az elmúlt hónapban mennyi forgalmat / hasznot termelt.
- Nincs arról elképzelése, hogy 1 év elteltével hova akar eljutni a weboldalával; milyen eredményre számít.
- Cégfejlesztés helyett beállításokkal, kattintásszámokkal, a hirdetési felületek folyton változó útvesztőjében bolyongva szeretné tölteni a munkanapjait.
- Nem bánja, hogy minden problémára csak Önnél van a válasz, és Ön nélkül működésképtelen a cég.
- Nincs a cégének üzleti terve.
- Ha nem érdekli, megtérül-e Önnek a marketing.
- Nem tudja 1 percben elmondani, hogy kik az ideális vevői.
- Együtt tud azzal élni, hogy megelőzik a versenytársai.
- Nyugodtan alszik úgy is, hogy az értékesítői unatkoznak.
Ez a Tanácsadás pont Önnek való, ha:
- Nyitott az új ismeretekre, érdekli, hogy mi mozgatja az Ön ideális vevőit.
- Hajlandó energiát és munkát belefektetni vevői jobb megismerésébe és a marketingessel való együttműködésbe.
- Olyantól vár üzleti tanácsot, aki maga is megjárta az üzleti életben a “hadak útját”.
“A Webtérülő-vel való találkozásom alapvetően változtatta meg a weboldal fejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tapasztalataimat. Attila és csapata telítette föl számomra tartalommal az ügyfél-központúság fogalmát. Úgy éreztem, bármi lenne a megrendelésem tárgya, akkor is tűpontosan lenne értelmezve és visszatükrözve a célcsoportom számára. Ezért, és a profi kivitelezésért is, ha lenne olyan opció, mely szerint a vállalkozások jelölhetnék, hogy kivel vannak weboldal fejlesztési- és online marketing kapcsolatban, akkor az én profilomon az látszódna, hogy a Webtérülő-nek mondtam igent.”
“Köszönöm a szakszerű és eredményes tevékenységedet, nagy segítség ez nekem, mert a marketing oldal szinten tartását akkor is fontosnak tartom, amikor az üzlet jól megy, hiszen pont ez az egyik meghatározó eleme, időt pedig a 24 órából csak úgy tudnék erre fordítani, ha azt valahonnan elvenném, ami szintén fontos lenne és biztosan nem lenne olyan hatékony sem, mint ahogy te csinálod. Az oldalunk így jól működik, az ügyfeleink jelentős része felkeresi, van aki még akkor is, ha már régebb óta üzleti kapcsolatban állunk.”
“Egy évtizede akartam először weboldalt készíteni. Akkor nem találtam olyan szakembert, akire rábíztam volna, ezért sokat tanultam webprogramozásról, marketingről, ergonómiáról, kicsit keresőoptimalizálásról is. Készítettem több honlapot magamnak és barátoknak. Nem vagyok tehát profi, hanem képzett amatőr. Mégis, amikor Attila kielemezte a honlapomat, akkor világosodtam meg: ami 5 évvel ezelőtt még megfelelő volt, ma már nem az. Attila az elmúlt hónapokban több száz weboldalt elemzett (ingyen!), és kiderült, hogy ezek közül csak ötöt lenne érdemes hirdetni. Mert az ember ugyan belenagyít mobilon a hangyabetűbe, de a hangyabetűs weboldalt a Google kereső hátrasorolja.
Mindig úgy tartottam, hogy az igazán jó szakember laikusok számára is tud érthetően beszélni a szakterületéről. Attila megértette velem, miért van szükség a honlapom megújítására. Rászántam magam, bár tartottam tőle, hogy nehéz ügyfél leszek, de Attila az a seo szakértő, akivel meg lehet beszélni akár technikai kérdéseket is, nem nézi le az ügyfelet, hanem partnerként kezeli.
Azt gondoltam, lesz egy mobilbarát – reszponzív – honlapom. Amikor megláttam, sokkal többet kaptam, mint gondoltam: Attila a szövegeimet keresőoptimalizálta, a cikkeimet blogba rendezte úgy, hogy továbbra is a magaménak éreztem, sőt… és az élesítés után másnap már jelentkezett is az első érdeklődő!
Sok szeretettel ajánlom Attilát, dolgozzatok vele! Ritka kincs a jó szakemberek között is.”
Mi fog történni, miután jelentkezik?
Az Online Marketing Tanácsadás Teams-ben fog zajlani.
Mi történik a foglalás elküldése után?
- Kapni fog egy visszaigazoló levelet a foglalásáról, hogy az beérkezett hozzám.
- A visszaigazoló e-mailben fogja megkapni a linket, ahol kérem befizetni az Online Marketing Tanácsadás díját.
- A befizetés beérkezése után küldöm a számlát.
- Véglegesítem a foglalást.
- Fel fogok előre tenni néhány kérdést, hogy minél felkészültebben érkezzünk mindketten a találkozóra.
Mi lesz a sorsa a befizetett tanácsadási díjnak?
A legtöbbször visszakerül a feladóhoz. Ha az Online Marketing Tanácsadás során kiderül, hogy a weboldalt optimalizálni kell vagy komplex kommunikációs kampányra van szükség, azaz ha Ön szolgáltatást rendel meg tőlem, beszámítom a tanácsadás díjának 50%-át Önnek. Mint István esetében is tettem, akinek fel kellett gyorsítani a weboldalát, hogy az érdeklődői könnyebben elérjék, valamint ne hagyják el:
Elemzés optimalizálás előtt:
Elemzés optimalizálás után:
Voltak, akik így kommentálták honlapjuk elemzését, majd regisztráltak az Online Marketing Tanácsadásra:
„Van ebben az elemzésben minden. Lesz min javítani, ahogy látom.” – Zsolt
„Ezek szerint az eredeti webfejlesztő nem a legfényesebb izzó volt a lámpaboltban” – Tibor
„Jól sejtettem, hogy valami nincs rendben az oldalammal. A webfejlesztőm azóta is csak azt hajtogatja, hogy jó az oldal, minden rendben van vele – így nem gondolom, hogy ezeket a javításokat meg tudná csinálni.” – Ilona
„Az egyik legismertebb AdWords hirdetési ügynökséggel dolgoztunk 2 évig – de nem szóltak, hogy a honlapunk nem alkalmas hirdetésre. Csak akkor nyögték ki, hogy sz@r, amikor már mi bontottunk szerződést velük.” – Vilmos