Barion Pixel
SEO tanácsadás

Milliós forgalmú, megtérülő weboldalt szeretne, de …

  • … a weboldal, amit nem kevés pénzért csináltatott, kevés kattintást hoz?
  • … úgy érzi, csak egy feneketlen kútba dobálja a hirdetési pénzt?
  • … nem tud elég időt fordítani a forgalmi adatai elemzésére?
  • … a napi ügyek mellett még a marketing is az Ön vállát nyomja, és ez 3-4 óráját elveszi a cégvezetéstől?
  • … úgy érzi, sosem fogja utolérni ezt az egész hirdetéses világot?
SEO tanácsadás

Sokszorozza meg internetes bevételét egy jól SEO-zott (keresőoptimalizált) weboldal birtokában!

  • Egy erős weboldal büszkén hirdeti cége elsőségét.
  • A versenytársak nem okoznak majd kihívást, hanem simán lekörözhető szereplővé válnak.
  • Rejtett költségek nélkül elérheti, hogy folyamatosan jöjjenek a megrendelések.
  • A gazdasági válság közepén is nyereséges maradhat a vállalkozása.
SEO tanácsadás

János története: “Ki fog a következő hónapokra is munkát szerezni a csapatnak?”

“Minden reggel, legyen az munkanap vagy hétvége, utáltam felébredni. Nyomasztott a gondolat, hogy beülök az autóba, elutazom pár száz kilométert, hogy elvégezzük a múlt hónapban megrendelt munkát. Miközben a feladat végrehajtásával foglalkoztam, folyton az járt a fejemben, hogy miközben én itt dolgozom, ki fog és hogyan fog a következő hónapra is munkát szerezni a csapatnak? Jött ugyan néhány továbbajánlás, de teljesen felőrölt, hogy nem volt kiszámítható a megrendelésállomány, és sokszor nem ideális munkák jöttek be. Kezdett ez a kiszámíthatatlan hajtás már a családom rovására is menni.” – János, aki speciális tisztítástechnológiával foglalkozik, így számolt be “korábbi életéről”.

János legtöbb megbízóját hideghívással vagy személyes megkereséssel szerezte, ami rendkívül időrabló, és így, az utcáról próbálkozva a sikeres üzletkötések aránya is alacsony volt.

Tanácsoltam, hogy fordítsa meg a dolgot:

Ahhoz, hogy ne ő loholjon munka után, ne ő próbáljon rábeszélni ismeretleneket, olyanokat, akiknek lehet, hogy éppen nincs is szüksége a szolgáltatására, meg kellett találnia azokat, akiknek viszont égető szükségük van rá. Éppen őrá! Éppen akkor!

Egy SEO Tanácsadás során javasoltam, hogy készítek számára egy bemutató weboldalt, és hirdetési kampánnyal megkeresem azokat, akik az interneten éppen akkor éppen az ő szolgáltatását keresik: elkoszolódott gyárcsarnokuk vagy az eltömődött ereszcsatornájuk megtisztítására kutatnak megoldás után.

Ők azok, akik itt és most akarják, hogy a problémájuk meg legyen oldva.

Vásárlási helyzetet teremteni puszta nyomulás helyett:

Elkészült a weboldal, és elindult a Google AdWords keresőkampány, aminek hatására elkezdtek égni a telefonvonalak. Olyanok keresik egyre-másra Jánost, akiknek éppen most megoldandó problémájuk van. Ebből következően a “találati (zárási) arány” is sokkal nagyobb lett, mint amikor még ő maga hajtotta az üzleteket.

SEO tanácsadás

Sára története a kereső­optimalizálás erejéről

Volt egyszer egy kisvállalkozás tulajdonosa, Sára. Ő volt a kézzel készített ékszerek országának királynője, aki idestova néhány éve irányította céhét. De királyi tehetsége ellenére online eladásaiból jövő forgalma olyan alacsony volt, mint egy paraszti napszám. Sejtette, hogy itt valami vajákosság lehet a háttérben! Rájött, hogy webhelye nincs keresőmotorokra optimalizálva, és úgy döntött, hogy segítséget kér egy SEO ügynökségtől.

Sára felhívta a SEO ügynökséget, és közösen nekiláttak a webhely optimalizálásának. Kulcsszókutatáson, tartalomoptimalizáláson, metacímkéken és egyebeken dolgoztak három éjjel s három nap. És mint a mesében a gondos legkisebb leány, ügyelt arra, hogy a webhelye mobilbarát legyen, és villámgyorsan töltsön be.

De ezzel a küldetés korántsem ért véget. A forgalom növekedése ellenére Sára eladásai még mindig olyan alacsonyak voltak, mint egy troll IQ-ja. A keresőoptimalizálási ügynökség azt javasolta, hogy javítsa webhelye konverziós arányát. És mint a jó tündérkeresztanya, ők is segítettek Sárának az A/B tesztelésben és a felhasználóbarát elrendezés elkészítésében.

Sára, eltökélten, hogy vállalkozása sikert arasson, követte az ügynökség tanácsait, és elvégezte a szükséges változtatásokat a webhelyén. Emellett elkezdett több tartalmat készíteni a blogjához és a közösségi média fiókjaihoz, hogy nagyobb forgalmat irányítson királyságába.

És mintegy varázsütésre, az eredmények heteken belül elkezdtek megjelenni. Sára online eladásai az egekbe szöktek, bevétele pedig megduplázódott az első hónapban. A fellegekben járt, és alig hitte el, mekkora változást hozott a SEO a vállalkozása számára. Aranytallérokban fürdött, és olyan luxuséletet élhetett, amelyről mindig is álmodott.

Sára birodalma tovább nőtt, és több alattvalót tudott felvenni, hogy lépést tudjon tartani a kereslettel. Több marketingbe is be tudott fektetni, amivel még több ügyfelet tudott elérni. Most tündérmesében érezte magát, és azt csinálta, amit szeretett.

Rájött, hogy a SEO az a varázspálca, amelyet mindvégig keresett. Hálás volt az ügynökség segítségéért, és továbbra is együttműködött velük, hogy fenntartsa és javítsa webhelye keresőmotorjaiban elfoglalt helyét. Megtanulta, hogy a SEO nem egyszeri erőfeszítés, hanem egy rendszeres tevékenység, és elengedhetetlen minden olyan céh számára, amely az interneten szeretne virágozni.

Sára története a keresőoptimalizálás erejéről tanúskodik. Megfelelő stratégiával és erőfeszítéssel bármely kisvállalkozás növelheti online bevételét és elérheti álombeli céljait. Soha nem késő elkezdeni webhelye optimalizálását, és megfelelő segítséggel olyan meseszerű életet élhet, amelyre mindig is vágyott.

Sára története persze kitalált, de akár igaz is lehet. Sőt, Sára fiktív története úgy született, hogy egybegyúrtam sok valódi tanácsadás-résztvevő történeteit meseszerű formában.

Egy órás SEO Tanácsadás – hogyan zajlik? Lehet itt ajánlatot is kérni?

Első lépés az egy órás személyes megbeszélés. Ennek során megismerem pontos üzleti helyzetét, igényeit, és így

  • Testreszabva megtervezem az Ön számára optimális SEO stratégiát,
  • beleértve a weboldal javítását, karbantartását,
  • keresőoptimalizálását,
  • valamint további népszerűsítő kampányokat.

Önnek nem kell értenie a SEO-hoz – Önnek a saját üzleti tervével kell tisztában lennie. Önnel együttműködve alakítjuk ki a stratégiát.

Figyelmesen meghallgatom, megbeszéljük az Ön üzleti célját, célcsoportját, majd ezek tudatában haladunk tovább.

Már az első konzultáció során új, hasznos tudás birtokába jut az eddigi visszajelzések alapján. Kialakítunk egy közös nyelvet.



“Már az első weboldal elemzés is megmozgatta a fantáziámat, és arra inspirált, hogy újra végiggondoljam az üzleti stratégiámat.”

– Kriszta



“Az Ön által javasolt módosítások jelentős részét már megcsináltam, kb. 8-10 helyezést sikerült eleddig javítania az oldalamnak, már a 2. oldal 2/3-ában van.”

– László

A SEO Tanácsadás ELŐTT egy még részletesebb, személyre szabott elemzést készítek a weboldaláról:

  • Elkészítem a weboldalának technikai, tartalmi, népszerűségi elemzését (80+ mérőszámból kiemelve a javítandókat).
  • Szakértő szemmel (1.545 elemzést végeztem az elmúlt 3 év során) megvizsgálva testre szabott javaslatokat adok.
  • Átnézem ergonómiai, felhasználói élmény szempontok szerint a weboldalt (Google 2021-es új Core Web Vitals mutatók).
  • Ellenőrzöm a GDPR-megfelelést és a biztonsági réseket.
  • Felsorolom a legfontosabb javítandó problémákat.

Az 1 órás SEO Tanácsadás SORÁN:

  • Tisztázzuk, hogy most hol tart: honnan indulunk, mire építhetünk.
  • Rögzítjük üzleti célját: mit akar elérni és mikorra.
  • Körülhatároljuk célcsoportját, akikből ideális ügyfelei származnak.
  • Meghatározzuk fő üzenetét, amit ideális ügyfeleinek közvetíteni szeretne.
  • Javaslatokat adok, hogy az üzenetet milyen módszerekkel juttassa el hozzájuk.
  • Felvázolunk egy egyszerű, de hatékony

    SEO stratégiát

    és ügyfélszerző gépezetet.
  • A végén összefoglalom, amit megbeszéltünk.
  • Kiszámoljuk, milyen beruházást fog ez Önnek jelenteni, mennyire és mikor fog megtérülni.
SEO tanácsadás SEO tanácsadás

Az 1 órás SEO Tanácsadás UTÁN (3 napon belül):

  • A megbeszélés emlékeztetőjét elküldöm Önnek.
  • Összeállítok Önnek egy részletes, ugyanakkor érthető megoldási javaslatot.
  • Kidolgozok az Ön számára egy költséghatékony (megtérülő) árajánlatot.
  • Bemutatok Önnek referenciákat.
  • Az egészet elküldöm Önnek e-maliben PDF formátumban.
  • Amennyiben elfogadja az ajánlatomat, el is tudjuk kezdeni a közös munkát.

Jelentkezési feltételek



“Attila, fantasztikusak a marketing eredmények; ha ezt tudjuk tartani, aranyba foglalom a nevét. ☺”



“Az optimalizálás után 1 hét alatt jön annyi érdeklődő, mint korábban egy év alatt!”



“A SEO tanácsadásért külön köszönet Németh Attilának a Webtérülő.hu -nál!!!!!”



“Köszönöm az eddigi hozzáállásod, a profizmust, az önjáró/proaktív üzemmódot.”

FONTOS: Hetente csak néhány napon vállalok tanácsadást. Felkészülési időre is szükségem van, ezért lehet, hogy csak a jövő hétre talál időpontot. Addig is fogok Önnek is házi feladatot adni. A lényeg: minél előbb foglal, annál alaposabb eredményt kap.

KIVITELEZŐ IS VAGYOK, aki el is végzi a javításokat. Ajánlatot a tanácsadáson megbeszéltek alapán adok.

SEO Tanácsadás és Ajánlatkérés – mennyibe kerül?

A legértékesebb tanács az, ami ingyenes / az, ami olcsó az, amiből a legnagyobb haszon származik.

Normál díj: 22.375,- Ft + ÁFA. Hogy ez mennyire sok vagy kevés, attól függ, hogy milyen értéket képvisel, amit érte adok. Ha több százezer, vagy akár – mint több esetben megtörtént – több millió forint haszon válik belőle, akkor teljesen eltörpül amellett ez az összeg.

65%-os kedvezmény, mert …

Ön elkérte weboldala elemzését, hogy a válságban is előrébb jusson. Ezt megbecsülve és támogatva bruttó 10.000,- Ft-ért, 65%-os kedvezménnyel elvállalom az első 1 óra Online Marketing Tanácsadás-t.



“Szakmai elhivatottság, naprakész, alkalmazott ismeretek, nemzetközi szakmai hálózattal való folyamatos együttműködés, megbízható, gyors munka. Magas szintű üzleti minőség, amit mindenki elvár, de csak a legjobbak tudják nyújtani!”

– Szabó Szilvia



“Jó szívvel ajánlom Attilát, ha új weblapot vagy webshop-ot szeretnél, vagy csak tájékozódni szeretnél a SEO-ról vagy az online marketingről. Biztos lehetsz benne, hogy Attila érthetően nyújt tájékoztatást és jól követhetően, eredményesen végzi a munkáját!”

– Virágh Beáta

Miért nem ingyenes? Mert értéket adok. Mert nem akarok ingyenes tanácsadást hirdetni, hogy aztán rábeszéljem valami drága, szükségtelen csomagra Önt. Segítek Önnek, és annak megkérem az árát.

Miért kedvezényes? Biztos vagyok benne, hogy tudok Önnek segíteni. Előnybe akarom Önt hozni. Ezek mellett még teljes áron nyújtanám a szolgáltatást. Ön viszont e válságos időkben is fejleszteni akar, ezért mindenképpen lépni fog, és én ezt pártolom és díjazom a kedvezménnyel.

Miért jó ez mégis nekem? Mert az Önnel folytatott beszélgetéssel további rálátást és tapasztalatot szerzek különböző piacokon, és Ön tovább fogja ajánlani szolgáltatásomat más ügyfelek felé is.

Hány óra tanácsadásra lesz szükség? Évek tapasztalata azt mutatja, hogy egy órányi beszélgetés pont elegendő ahhoz, hogy a fő irányokat kitűzzük.

100%-os garancia: Mi történik, ha Ön a SEO Tanácsadás után nem elégedett? Egyszerűen megírja nekem e-mailben, hogy mivel és miért nincs megelégedve, és én szó nélkül visszafizetem Önnek a Tanácsadás díját.

Mi lesz a sorsa a befizetett tanácsadási díjnak? A legtöbbször visszakerül a feladóhoz, azaz Önhöz. Ha a SEO Tanácsadás során kiderül, hogy a weboldalt optimalizálni kell vagy KOMPLEX MARKETING kommunikációs kampányra van szükség, azaz ha Ön szolgáltatást rendel meg tőlem, beszámítom az első óra tanácsadási díját.

Hogyan tovább azután? A Tanácsadás záró lépéseként a segítségemmel meghatározza, hogy milyen marketing stratégia lesz az Ön számára megtérülő. Apró lépésekben haladós (saját megvalósításban) vagy egy nagy lendülettel belekezdős (a mi segítségünkkel). Ön mindkét esetben hasznos tudással távozik.

SEO tanácsadás

Ki áll a SEO Tanácsadás mögött?

Németh Attila – Internetes ügyfélszerzési szakértő, hivatalos Google Partner, Facebook Meta Accelerate tag, SEOsiker.hu minősített weboldal kivitelező, kampánymenedzser és SEO tanácsadó vagyok.

Tudásomat folyamatosan fejlesztem, naprakészen tartom.

A megvalósítást is elvégzem – a következő technikákban vagyok különösen jártas: Google Ads, Facebook Ads, ListaMester, SEO, WordPress, Jupiter, Avada, Divi, Elementor, WooCommerce, Shoprenter, Drupal, MailChimp, Webgalamb.

ELŐNYEIM, amik szempontok lehetnek a választásban

  • Eredeti szakmám szerint diplomás szoftverfejlesztő mérnök vagyok. Átlátom a honlapok, a marketing rendszerek és a hirdetési szoftverek belső működését.
  • Dolgoztam multivállalatnál értékesítési vezető pozícióban => értem, hogy a marketing hogyan szolgálja ki az értékesítést.
  • Dolgoztam külföldön több helyen is (Németország, Japán, Szaúd-Arábia) – több munkakultúrát ismerek.
  • Ismerem az ügyféltípusonként eltérő kommunikációt, magam is használom, így gyorsan hatékony párbeszédet tudok kialakítani Önnel, és az Ön nevében az Ön ügyfeleivel.
  • A szakirodalmat eredetiben, angolul olvasom, így szerezve 1,5 év előnyt a trendek ismeretében.
  • Bármilyen – addig nem ismert – problémára szinte azonnal tudok segítséget találni – folyamatos és közvetlen a kapcsolatom a Google a Facebook support-tal, illetve külföldi szakmai fórumokkal és fejlesztőkkel.

Műszaki szolgáltató, gyártó és kereskedő cégek életét változtatom meg. SEO tanácsadás útján segítek Önnek abban, hogy a legjobb ügyfelek keressék fel, és ne árversenyben kelljen kétségbeesetten vevőket hajkurásznia.

Miért higgyen nekem?

50 weboldal és 27 SEO kampány tapasztalatával tudom, mitől lesz egy weboldal és kommunikáció vevőszerző és megtérülő.

Az elmúlt 3 évben 1.545 üzleti weboldalt elemeztem végig 80+ SEO paraméter alapján, tehát kivételes a rálátásom a magyar weboldalak minőségére és vevőszerző képességére. Tudom, hogy nagy a szórás a weboldalak minősége között, és sok oka lehet annak, ha kevés vevőt hoz.

Egyik kampányomban a szolgáltató ügyfél 3.5 millió forintjából 43 millió forint forgalmat csináltam számára.

Egy másik szolgáltató ügyfél kampányában 1 millió forintból 20 millió forgalmat hozok neki minden évben; egészen pontosan 19-szeres így számára a megtérülés a SEO-ba fektetett összegen.

Webshop-okat segítek felfuttatni, ahol legalább 25-szörös lesz a kampányköltségre vetített forgalom, azaz pl. havi 400 ezer Ft befektetésével 2 millió a tiszta nyereség.

9 éve foglalkozom online SEO és marketing kivitelezéssel, vagyis a tanácsadás mellett megvalósítok is: amit tanácsolok, azt már a következő nap el is tudom kezdeni kivitelezni.

Kiemelt cégekkel dolgozom együtt, akikkel együttműködni számomra privilégium.

Többek között ők is megbíznak bennem:

Az Év honlapja

A Webtérülő Az év honlapja pályázat SEOSEEKER TOP 20 különdíjas kivitelezője.

“Amikor versenyez az ember másokkal, önmagát fejleszti olyan szintre, hogy a többiek elé kerüljön anélkül, hogy ellenük lenne.”

SEO tanácsadás

Kik szoktak részt venni?

  • Cégvezetők, akik többször megégették magukat különböző, szakértőnek tűnő marketingesekkel, akikre csak az idejük és a pénzük ment el, de az eredmény elmaradt.
  • Cégvezetők, akik kíváncsiak új honlapjuk teljesítményére.
  • Új vállalkozást indítottak 1 éven belül, és szeretnék felfuttatni azt.
  • Új piacokra betörni készülő vállalkozók.
  • Sales vezetők, akik maximálisan ki akarják használni az értékesítő csapatuk kapacitását.
SEO tanácsadás

Inkább NE jelentkezzen, ha:

  • Nem tudja megmondani, hogy a weboldala az elmúlt hónapban mennyi forgalmat / hasznot termelt.
  • Nincs arról elképzelése, hogy 1 év elteltével hova akar eljutni a weboldalával; milyen eredményre számít.
  • Cégfejlesztés helyett beállításokkal, kattintásszámokkal, a hirdetési felületek folyton változó útvesztőjében bolyongva szeretné tölteni a munkanapjait.
  • Nem bánja, hogy minden problémára csak Önnél van a válasz, és Ön nélkül működésképtelen a cég.
  • Nincs a cégének üzleti terve.
  • Ha nem érdekli, megtérül-e Önnek a SEO.
  • Nem tudja 1 percben elmondani, hogy kik az ideális vevői.
  • Együtt tud azzal élni, hogy megelőzik a versenytársai.
  • Nyugodtan alszik úgy is, hogy az értékesítői unatkoznak.
SEO tanácsadás

Ez a Tanácsadás pont Önnek való, ha:

  • Nyitott az új ismeretekre, érdekli, hogy mi mozgatja az Ön ideális vevőit.
  • Hajlandó energiát és munkát belefektetni vevői jobb megismerésébe és a marketingessel való együttműködésbe.
  • Olyantól vár üzleti tanácsot, aki maga is megjárta az üzleti életben a “hadak útját”.



“A Webtérülő-vel való találkozásom alapvetően változtatta meg a weboldal fejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tapasztalataimat. Attila és csapata telítette föl számomra tartalommal az ügyfél-központúság fogalmát. Úgy éreztem, bármi lenne a megrendelésem tárgya, akkor is tűpontosan lenne értelmezve és visszatükrözve a célcsoportom számára. Ezért, és a profi kivitelezésért is, ha lenne olyan opció, mely szerint a vállalkozások jelölhetnék, hogy kivel vannak weboldal fejlesztési- és online marketing kapcsolatban, akkor az én profilomon az látszódna, hogy a Webtérülő-nek mondtam igent.”

– Szanyi Tímea / GROWANDFIND.me



“Köszönöm a szakszerű és eredményes tevékenységedet, nagy segítség ez nekem, mert a marketing oldal szinten tartását akkor is fontosnak tartom, amikor az üzlet jól megy, hiszen pont ez az egyik meghatározó eleme, időt pedig a 24 órából csak úgy tudnék erre fordítani, ha azt valahonnan elvenném, ami szintén fontos lenne és biztosan nem lenne olyan hatékony sem, mint ahogy te csinálod. Az oldalunk így jól működik, az ügyfeleink jelentős része felkeresi, van aki még akkor is, ha már régebb óta üzleti kapcsolatban állunk.”



“Egy évtizede akartam először weboldalt készíteni. Akkor nem találtam olyan szakembert, akire rábíztam volna, ezért sokat tanultam webprogramozásról, marketingről, ergonómiáról, kicsit keresőoptimalizálásról is. Készítettem több honlapot magamnak és barátoknak. Nem vagyok tehát profi, hanem képzett amatőr. Mégis, amikor Attila kielemezte a honlapomat, akkor világosodtam meg: ami 5 évvel ezelőtt még megfelelő volt, ma már nem az. Attila az elmúlt hónapokban több száz weboldalt elemzett (ingyen!), és kiderült, hogy ezek közül csak ötöt lenne érdemes hirdetni. Mert az ember ugyan belenagyít mobilon a hangyabetűbe, de a hangyabetűs weboldalt a Google kereső hátrasorolja.

Mindig úgy tartottam, hogy az igazán jó szakember laikusok számára is tud érthetően beszélni a szakterületéről. Attila megértette velem, miért van szükség a honlapom megújítására. Rászántam magam, bár tartottam tőle, hogy nehéz ügyfél leszek, de Attila az a seo szakértő, akivel meg lehet beszélni akár technikai kérdéseket is, nem nézi le az ügyfelet, hanem partnerként kezeli.

Azt gondoltam, lesz egy mobilbarát – reszponzív – honlapom. Amikor megláttam, sokkal többet kaptam, mint gondoltam: Attila a szövegeimet keresőoptimalizálta, a cikkeimet blogba rendezte úgy, hogy továbbra is a magaménak éreztem, sőt… és az élesítés után másnap már jelentkezett is az első érdeklődő!

Sok szeretettel ajánlom Attilát, dolgozzatok vele! Ritka kincs a jó szakemberek között is.”

Ne vesztegesse az időt! Foglaljon időpontot most!

Mi fog történni, miután jelentkezik?

A SEO Tanácsadás ZOOM-on fog zajlani.

zoom
Németh Attila, internetes ügyfélszerési szakértő online konzultáció közben
  • Ez NEM egy konferencia.
  • Ez NEM egy előadás.
  • Ez NEM egy webinár.
  • Ez NEM egy csábítóan olcsó “közel egyórás videótréning”.
  • Ez NEM egy Facebook-csoport.

Itt fokozottan figyelnie kell, valamint együtt gondolkozni és együtt dolgozni velem. Mélyreható kérdéseket fogok feltenni az üzletével és a céljaival kapcsolatban, amikre – a valóban hasznos tanácsadás érdekében – minél pontosabb válaszokat várok. A helyek rendszerint 1-2 hétre előre betelnek, így a legkorábban lefoglalható hely is 1 hét múlva van.

Mi történik a foglalás elküldése után?

  1. Kapni fog egy visszaigazoló levelet a foglalásáról, hogy az beérkezett hozzám.
  2. A visszaigazoló e-mailben fogja megkapni a linket, ahol kérem befizetni a SEO Tanácsadás díját.
  3. A befizetés beérkezése után küldöm a számlát.
  4. Véglegesítem a foglalást.
  5. Fel fogok előre tenni néhány kérdést, hogy minél felkészültebben érkezzünk mindketten a találkozóra.

Mi lesz a sorsa a befizetett tanácsadási díjnak?

A legtöbbször visszakerül a feladóhoz. Ha a SEO Tanácsadás során kiderül, hogy a weboldalt optimalizálni kell vagy komplex kommunikációs kampányra van szükség, azaz ha Ön szolgáltatást rendel meg tőlem, beszámítom a tanácsadás díját Önnek. Mint István esetében is tettem, akinek fel kellett gyorsítani a weboldalát, hogy az érdeklődői könnyebben elérjék, valamint ne hagyják el:

Elemzés optimalizálás előtt:

Elemzés optimalizálás után:

Voltak, akik így kommentálták honlapjuk elemzését, majd regisztráltak a SEO Tanácsadásra:

„Van ebben az elemzésben minden. Lesz min javítani, ahogy látom.” – Zsolt

„Ezek szerint az eredeti webfejlesztő nem a legfényesebb izzó volt a lámpaboltban” – Tibor

„Jól sejtettem, hogy valami nincs rendben az oldalammal. A webfejlesztőm azóta is csak azt hajtogatja, hogy jó az oldal, minden rendben van vele – így nem gondolom, hogy ezeket a javításokat meg tudná csinálni.” – Ilona

„Az egyik legismertebb AdWords hirdetési ügynökséggel dolgoztunk 2 évig – de nem szóltak, hogy a honlapunk nem alkalmas hirdetésre. Csak akkor nyögték ki, hogy sz@r, amikor már mi bontottunk szerződést velük.” – Vilmos

  • Szeretné, hogy tiszteljék a vállalkozását, és csak az ideális vevői vásároljanak Önnél?
  • Szeretne eredményesebben, több sikerrel szerezni új ügyfeleket?
  • Szeretné növelni vevőkörét olyanokkal, akik korrekt árat fizetnek Önnek?