
Ki az oldallátogató, és hogyan ne veszítsük el őt?
Hopp, ez kimaradt a korábbi felsorolásból…Van a weboldalán napi vagy heti 300 – 400 oldallátogató? Ha van, átlagosan a 90%-ukat elveszíti. Elhagyják az oldalát anélkül, hogy kapcsolatba léptek volna Önnel.
Az oldallátogató az, aki akár keresésből, akár hirdetésből vagy közösségi oldal(ak)ról érkezett a honlapra. Most nem vizsgáljuk, hogy hova érkezett, bár ez a kérdés is fontos. Sokkal inkább az a kérdés most, hogy az oldallátogató – ha nem találja meg rögtön nálunk, amit keres – milyen lehetőséget kap még erre?
Hogyan tudja egy részüket megtartani?
Attól függ, hogy mennyi humán kapacitása van erre:
Sok kapacitása van (ami most elég valószínű) az oldallátogató vadászatra?
Javaslom, hogy mivel napi (esetleg heti) 300-400 oldallátogatónál már megéri, csináljunk közvetlen chat lehetőséget a weboldalra. Ezáltal a látogató kérdezhet, ha valamit nem talál, Önök pedig nem veszítik el; kapcsolatba kerülhetnek vele.
Mint itt vagy itt (bal alsó sarkokban):
https://glceurope.com/
https://robotex.hu/
Létezik havidíjmentes, párhuzamosan 1 chat-et megengedő, viszont professzionális változat, amit én 1 nap alatt fel is telepítek és beállítok a weboldalára.
Kevés kapacitása van ott ülni folyton a gép előtt?
Alkalmazzon olyan felugró ablakot, ami akkor aktiválódik, amikor a látogató éppen elhagyni készül a honlapját: