Barion Pixel

Ki az oldallátogató, és hogyan ne veszítsük el őt?

 Kategória: Üzlet

Hopp, ez kimaradt a korábbi felsorolásból…Van a weboldalán napi vagy heti 300 – 400 oldallátogató? Ha van, átlagosan a 90%-ukat elveszíti. Elhagyják az oldalát anélkül, hogy kapcsolatba léptek volna Önnel.

Az oldallátogató az, aki akár keresésből, akár hirdetésből vagy közösségi oldal(ak)ról érkezett a honlapra. Most nem vizsgáljuk, hogy hova érkezett, bár ez a kérdés is fontos. Sokkal inkább az a kérdés most, hogy az oldallátogató – ha nem találja meg rögtön nálunk, amit keres – milyen lehetőséget kap még erre?

Hogyan tudja egy részüket megtartani?

Attól függ, hogy mennyi humán kapacitása van erre:

Sok kapacitása van (ami most elég valószínű) az oldallátogató vadászatra?

Javaslom, hogy mivel napi (esetleg heti) 300-400 oldallátogatónál már megéri, csináljunk közvetlen chat lehetőséget a weboldalra. Ezáltal a látogató kérdezhet, ha valamit nem talál, Önök pedig nem veszítik el; kapcsolatba kerülhetnek vele.

Mint itt vagy itt (bal alsó sarkokban):
https://glceurope.com/
https://robotex.hu/

Létezik havidíjmentes, párhuzamosan 1 chat-et megengedő, viszont professzionális változat, amit én 1 nap alatt fel is telepítek és beállítok a weboldalára.

Szóljon, és segítek!

Kevés kapacitása van ott ülni folyton a gép előtt?

Alkalmazzon olyan felugró ablakot, ami akkor aktiválódik, amikor a látogató éppen elhagyni készül a honlapját:

Szóljon, és segítek:

Korábbi cikkek

Egyetért? Más a véleménye? Szóljon hozzá a témához!

weboldal készítő