Barion Pixel

Hivatalos Google Partner lettem!

 Kategória: Ads, Keresőoptimalizálás

Rendkívül nagy büszkeséggel tölt el, hogy munkám elismeréséül hivatalos Google Partner lehetett belőlem. Ez egy olyan kitüntetés és lehetőség, ami mögött éveken át kitartó és kemény munka áll. A hivatalos Google Partner jelvényt csak olyan vállalkozások szerezhetik meg, amik többféle magas minőségi elvárásnak megfelelnek.

Google Ads Tanácsadás szolgáltatásom ezzel megszerezte az elérhető egyik legmagasabb minőségi kitüntetést.

Minősítések

A jelvény megszerzéséhez rendelkezni kell a Google által elvárt szakvizsgákkal, amik a következők:

Google Ads keresési hirdetések – minősítés
Google Ads Display hirdetések – minősítés
Google Ads videóhirdetések – minősítés
Shopping hirdetések – minősítés
Google Ads alkalmazások – minősítés
Google Ads mérések – minősítés

E vizsgák letétele évente esedékes, mert a folyamatos változások miatt a kérdések is rendszeresen frissítésre szorulnak.
Egy-egy minősítés megszerzése több, mint 75 perc időbe telik, valamint a fölkészülés is rájuk egyenként 2 óra időtartam. Nem számítva annak a gyakorlati tapasztalatnak a szükségességét, amit az évek során szed fel magára az ember.

A vizsga magyar nyelven nem elérhető, így a legtöbben angol nyelven végzik el. Minimum 80%-os eredményt kell elérni a sikerességhez. Büszke vagyok, hogy az én vizsgaeredményem 86%-os lett.

Ha részletesebben érdekli a hivatalos Google Partner vizsgáztatás menete, itt mindent megtudhat róla.

Ráfordítások

Az ügynökségi fiókban kezelt költés fontos kritériuma a Google Partners programba való bekerülésnek. Ennek az az oka, hogy amennyiben valaki rendelkezik vizsgákkal, de nincs mögötte gyakorlati tudás, nem tudja megfelelően képviselni potenciális- vagy meglévő ügyfeleinek üzleti érdekeit.

A Google annak érdekében, hogy csak gyakorlattal rendelkező ügynökségek kerüljenek a programba, alapvető elvárásként szabja meg, hogy a legutóbbi 90 napban legyen minimum 10.000,- USD-nyi költése a becsatolt hirdetési fiókoknak.

Teljesítmény

Végül, de nem utolsósorban fontos eleme a jelvény megszerzésének az, hogy a becsatolt hirdetési fiókok a Google megítélése szerint magas minőségű szintet érnek el. A minimális elvárás az átlagosan 70% feletti minőségi szint.

„A WEBTÉRÜLŐ (Klick Team Kft.) legalább 70%-os optimalizálási pontszámot tart fenn, ami azt jelzi, hogy ügyfeleik fiókjait jó teljesítményűre állították be.”
Forrás: Google Partners

Hivatalos Google Partner oldal

Minden Google Partner vállalkozás számára fenntartanak egy hivatalos oldalt, ahol ellenőrizhető az, hogy valóban jogosultan használja-e az adott cég a Google Partners jelvényt.

A weboldalon elhelyezhető jelvény csak egy külső hivatkozáson keresztül kerülhet beszúrásra, ami átlinkel a Google oldalára, így mindenki könnyedén ellenőrizheti a jelvény hitelességét. Ezzel igyekszik óvni a hirdetőket a Google azoktól az „önjelölt szakértőktől”, akik megtévesztő módon, partnerség nélkül tüntetik fel a jelvényt.

A WEBTÉRÜLŐ hivatalos Google Partners oldalát az alábbi jelvényen keresztül érheti el:




internetes ügyfélszerzés, Google Ads tanácsadás

Google Ads tanácsadás cégvezetőknek

  • Érjen el több potenciális ügyfelet online!
  • Legyen sikeres egy Google Partner támogatásával!
  • Bizonyított Google Ads szolgáltatással kapcsolatos szakértelem
  • Kérje kampányai optimalizálását!

internetes ügyfélszerzés, Google Ads tanácsadás

Google Ads tanácsadás cégvezetőknek

  • Érjen el több potenciális ügyfelet online!
  • Legyen sikeres egy Google Partner támogatásával!
  • Bizonyított Google Ads szolgáltatással kapcsolatos szakértelem
  • Kérje kampányai optimalizálását!

Korábbi cikkek
vége a stock fotók koránakWPML + WordPress