Barion Pixel

Értékesítési tölcsér (marketing megtérülés) szimuláció. Profit-előrejelzési- és szimulációs tanácsadás. GERU funnel simulator.

  • Ha szeretné látni, hogy a marketing megtérülő-e a cégének
  • Ha eddig csak érzés alapján indítottak kampányokat
  • Ha szeretne időt és pénzt megtakarítani az üzleti tervezés során
  • Ha egy üzleti ötletet szeretne megalapozottan bemutatni
  • Ha van működő kampány, amit szeretne optimalizálni

NE állítson be újabb céloldalt, webáruház kosarat, e-mail sorozatot, webinárt, chatbot-ot, vagy egyáltalán, ne irányítson az oldalára bármilyen forgalmat anélkül, hogy először szimulálná a potenciális eredményeket.

Mi az az értékesítési tölcsér szimulátor? (Ami nem is tölcsér alakú?)

A GERU értékesítési tölcsér szimulátor segítségével gyorsan modellezheti és szimulálhatja bármely értékesítési- vagy marketing csatorna vagy üzleti ötlet lehetséges nyereségét. Megteheti ezt, mielőtt létrehozza a kampányt vagy hirdetni kezd vagy felállítja a csapatot – ezzel időt és pénzt takarít meg.

A marketing- és értékesítési tölcsér szimulátor kiküszöböli a “hasból tervezést” és segít elkerülni a költséges marketing hibákat …. így a lehető leggyorsabban növekszik vállalkozása.

“Egyszerűen lenyűgöző! A szolgáltatás mögötti csapat tényleg elkötelezett, hogy a legnagyobb értéket adja. A GERU funnel simulator a legjobb befektetés eddig az értékesítésem számára.”

– Phil Hardy, felhasználó

“Bárki, aki hirdetésekért fizet, és nem használja ki ezt a lehetőséget ELŐTTE, simán csak elégeti a pénzét. Egy részletes elemzés és szimuláció hatására tudni fogod, mitől lesz megtérülő bármilyen online kampányod.”

– Chris Koehl, felhasználó

Az első üzleti vállalkozását építi?

Az értékesítési tölcsér szimulátor nagyszerű az új vállalkozók számára. Elkészítünk szimulált modellt azokról a termékekről, szolgáltatásokról, amik eladását elképzelte. Mindezt azelőtt, mielőtt egyetlen weblapot is elkészítene, vagy egy forintot költene hirdetésre. Tudjon meg többet a marketing elemek működéséről és a megtérülés méréséről.

Van már vállalkozása és hozzá online ügyfélszerzése?

A marketing- és értékesítési tölcsér a tökéletes eszköz a méretezéshez és az eredmények optimalizálásához. Megtervezzük a marketing / értékesítési csatornák optimális méretét, valamint elemezzük a „Mi lenne, ha?” forgatókönyveket szakértő segítséggel. Kiszámítjuk a termékárak, az ajánlatok, a konverziók, a hirdetési költségek vagy a munkaerő-kapacitás szükséges változtatásait.

A GERU funnel szimulátor lehetővé teszi, hogy a marketing modellt vizuális formában megjelenítsük, majd szimuláljuk a megtérülést. Megtörténik a “csoda”; a szemünk előtt játszódik le leendő kampányunk egy éve számokban:

Komplex értékesítési tölcsér modellezésére is lehetőség van; a kimutatások pedig napi, heti, havi és éves bontásban mutatják meg a várható forgalmat és profitot:

Előbb a tervezés, majd a végrehajtás

Akik értékesítési tölcsér szimuláció segítségével tervezték meg marketing kampányaikat, folyamatos profitra és növekvő árbevételre tesznek szert.
Mit szólna, ha Ön is mindig biztosan megtérülő üzletbe foghatna, és ezt már előre tudná?
Képzelje el, hogy egy stabil profitot termelő kampánnyal folyamatosan megtérülő lesz az üzletmenete, nyugodtan koncentrálhat cége építésére, mindig tudni fogja előre, mikor kell kapacitást bővíteni.
Kiegyensúlyozott üzletmenetet kap, cége stabilan fejlődő vállalkozássá válik.

Találjuk meg a rejtett kincseket!

Elkészítem Önnek 1 szolgáltatás vagy termék(csoport) marketing- és értékesítési tölcsér szimulációs modelljét, majd közösen addig hangoljuk a paramétereket, hogy megtaláljuk az ideális profitot.
Nemcsak lerajzolom a meglévő kampányt (bár ezt is felveszem kezdő forgatókönyvként), hanem javaslatot teszek érdemi bővítésre, és bemutatom + átadom az új, jobban megtérülő változatot és kimutatását.

A szolgáltatás tartalma:

  • 1 szolgáltatás vagy termékcsoport szimulációja (folyamatábra és táblázatos kimutatás)
  • 3 forgatókönyv változat
  • 1 óra előzetes konzultáció
  • 1 óra utólagos, finomhangoló konzultáció

Alkalmazott szimulációs eszköz: GERU funnel simulator.

Miben több az Értékesítési Tölcsér Szimuláció, mint egy marketing terv?

  • Látványos és áttekinthető folyamatábra
  • Erőteljes számítási algoritmus, valósághű eredmények
  • 3 forgatókönyv összehasonlítása
  • 1 óra utólagos, finomhangoló konzultáció
  • Szimulációs és optimalizálási jelentések
  • “Álom-profit” szimuláció

Tudja meg gyorsan, hatékonyan, merre érdemes vállalkozását online fejleszteni!

Találkozzunk a szimuláció első, 1 órás megbeszélésére!

Miről lesz szó a megbeszélésen?

  • Megnézzük, hogy a marketing hogyan térül meg legjobban a cégének.
  • Megérzés helyett adatok alapján fogjuk kiszámolni a kampányok megtérülését.
  • Időt és pénzt megtakarítva fogunk üzleti tervet készíteni.
  • Megalapozott, bemutatható üzleti ötleteket hozunk létre.
  • Kielemezzük a már működő kampányokat megtérülés szempontból.

Miért higgyen nekem?

Mert sok sikeres kampánnyal a hátam mögött tudom, mitől lesz egy kampány vevőszerző és megtérülő. Mert sok vállalkozás hálás, hogy együtt dolgozunk, és mert a tevékenységem számukra többszörösen megtérülő.

Kik szoktak részt venni?

  • Cégvezetők, akik kíváncsiak kampányaik teljesítményére.
  • Új vállalkozást indítottak 1 éven belül, és szeretnék felfuttatni azt.
  • Marketingesek, akik egy külső nézőpont segítségével jobban láthatják, mi hatékony és mi nem.
  • Új piacokra betörni készülő vállalkozók.
  • Sales vezetők, akik maximálisan ki akarják használni a sales csapatuk tudását.

Ezért inkább ne jelentkezzen, ha:

  • Nincs a cégének üzleti terve, ha nem érdekli, stabilan növekszik-e az árbevétel.
  • Nem tudja 1 percben elmondani, hogy kik az ideális vevői.
  • Nem zavarja, hogy megelőzik a versenytársai.
  • Nyugodtan alszik úgy is, hogy az értékesítői unatkoznak.

A Szimuláció pont Önnek való, ha:

  • Nyitott az új ismeretekre, érdekli, hogy mi mozgatja az Ön ideális vevőit.
  • Hajlandó energiát és munkát belefektetni vevői megismerésébe.
  • Nem mástól várja a megoldást; felelősséget vállal a döntéseiért.
  • Tud nemet mondani és képes a rossz vevőket elengedni.

És végül felhívom figyelmét!

A Szimulációhoz tartozó Konzultációt ZOOM-on tartjuk meg.

Ez nem egy konferencia vagy előadás. Itt nem csak figyelnie kell, hanem keményen gondolkozni és együtt dolgozni velem. Mélyreható kérdéseket fogok feltenni az üzletével és a céljaival kapcsolatban, amikre – a valóban hasznos tanácsadás érdekében – minél pontosabb válaszokat várok.

Mi történik a foglalás elküldése után?

  1. Kapni fog egy visszaigazoló levelet a foglalásáról, hogy az beérkezett hozzám.
  2. A visszaigazoló e-mailben fogja megkapni a linket, ahol kérem befizetni a Szimulációs tanácsadás előleg díját.
  3. A befizetés beérkezése után küldöm a számlát.
  4. 1-2 napon belül felveszem Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy egyeztessük az időpontot, és véglegesíthessem a foglalást.
  5. Fel fogok előre tenni néhány kérdést, hogy minél felkészültebben érkezzünk mindketten a találkozóra.
  • "Attila, fantasztikusak a marketing eredmények; ha ezt tudjuk tartani, aranyba foglalom a nevét. ☺"

    Ötvös Krisztián
    Ötvös Krisztián Partner, Global Leading Conferences
  • "A Webtérülő-vel való találkozásom alapvetően változtatta meg a weboldal fejlesztéssel és online marketinggel kapcsolatos tapasztalataimat. Attila és csapata telítette föl számomra tartalommal az ügyfél-központúság fogalmát. Úgy éreztem, bármi lenne a megrendelésem tárgya, akkor is tűpontosan lenne értelmezve és visszatükrözve a célcsoportom számára. Ezért, és a profi kivitelezésért is, ha lenne olyan opció, mely szerint a vállalkozások jelölhetnék, hogy kivel vannak weboldal fejlesztési- és online marketing kapcsolatban, akkor az én profilomon az látszódna, hogy a Webtérülő-nek mondtam igent."

    Szanyi Tímea
    Szanyi Tímea GROWANDFIND.me / alapító tulajdonos