Értékesítési tölcsér szimuláció – 50% előleg

62.230 Ft

A GERU értékesítési tölcsér szimulátor segítségével gyorsan modellezheti és szimulálhatja bármely értékesítési- vagy marketing csatorna vagy üzleti ötlet lehetséges nyereségét. Megteheti ezt, mielőtt létrehoz egy kampányt vagy hirdetni kezd – ezzel időt és pénzt takarít meg. A marketing- és értékesítési tölcsér szimulátor kiküszöböli a “hasból tervezést” és segít elkerülni a költséges marketing hibákat …. így a lehető leggyorsabban növekszik vállalkozása.

Ezzel a megrendeléssel a teljes szolgáltatást megrendeli, és 50%-os előleget fizet.

Biztonságos online fizetés bankkártyával vagy előrefizetés átutalással.

Cikkszám: 20VP-SW-SFS-1 Kategória:

Leírás

Elkészítem Önnek 1 szolgáltatás vagy termék(csoport) marketing- és értékesítési tölcsér szimulációs modelljét, majd közösen addig játszunk a paraméterekkel, hogy megtaláljuk az ideális profitot.
Nemcsak lerajzolom a meglévő kampányt (bár ezt is felveszem kezdő forgatókönyvként), hanem javaslatot teszek érdemi bővítésre, és bemutatom + átadom az új, jobban megtérülő változatot és kimutatását.

A szolgáltatás tartalma:

  • 1 szolgáltatás vagy termékcsoport szimulációja (folyamatábra és táblázatos kimutatás)
  • 3 forgatókönyv változat
  • 1 óra előzetes konzultáció
  • 1 óra utólagos, finomhangoló konzultáció

A szolgáltatás díja:

98.000,- Ft + ÁFA, amiből 50% előleg (62.230,- Ft), 50% pedig az utólagos konzultáció után fizetendő.

NE állítson be újabb céloldalt, webáruház kosarat, e-mail sorozatot, webinárt, chatbot-ot, vagy egyáltalán, ne irányítson az oldalára bármilyen forgalmat anélkül, hogy először szimulálná a potenciális eredményeket.

A tölcsér szimulátor segítségével gyorsan modellezheti és szimulálhatja bármely értékesítési vagy marketing csatorna vagy üzleti ötlet lehetséges nyereségét, mielőtt létrehozza a kampányt és az érkezőoldalakat, vagy vásárol forgalmat – ezzel időt és pénzt takarít meg.

A marketing- és értékesítési tölcsér szimulátor kiküszöböli a “hasból tervezést” és segít elkerülni a költséges marketing hibákat …. így a lehető leggyorsabban növekszik vállalkozása.