Barion Pixel

Minősített kivitelező = olcsóbb marketing

 Kategória: dizájn, weboldal technológia

A weboldal technikai színvonala sajnos ritkán feltétele egy megbízásnak. Nálunk minden technikai elvárás kb. 1-1,5 évvel később jön divatba. Pedig a Google nem másfél évvel később versenyezteti oldalainkat a külföldi versenytársak korszerű weboldalaival, hanem itt és most! Ha minősített kivitelező készíti, biztos lehet hogy top minőségben készül el

Olvasási idő: 3 perc.

Mit jelent az, hogy minősített kivitelező?

Néhány napja egy marketing tanácsadás keretében beszélgettem valakivel, aki új szolgáltatásának népszerűsítésére keres online megoldásokat. A beszélgetés közepe táján szóba került az új weboldala is, valahogy így:

Attila (ez én vagyok): – Egyébként megnéztem a weboldalad; láttam, hogy mobilbarát megjelenésű, de a szövegek mögötti színes hátteret meg kellene változtatni, mert nehezen olvasható.

Beszélgetőpartner: – Aha, igen, a webes majd megcsinálja…

Attila: – Nagyon fontos az is, hogy a weboldal technikai színvonala megüssön egy bizonyos szintet, mert enélkül a hirdetési kampányok nem lesznek elég hatékonyak.

Beszélgetőpartner: – Igen, majd ezt is megcsinálja a webes…

Sajnos sok megbízónak fogalma sincs, hogy a “webes” milyen minőségű weboldalt készít(ett) számára; figyelembe vette-e azokat a tervezési és kivitelezési szempontokat, amik nélkül egy honlap nem tudja ellátni az alapfeladatát – hogy olcsón ügyfeleket szerezzen.

De honnan tudom, hogy jó minőségű-e a weboldalam?

Nem elég csak a “webessel” elkészíttetni a honlapot; a megbízónak lehetősége van ellenőrizni az elkészült munka minőségét, és ehhez még nem is kell értenie a weboldal programozáshoz.

Sőt, ha nem olyan weboldalt szeretnénk, amit a hibák miatt a Google folyton hátrasorol, mindenképpen minősített kivitelező webfejlesztővel érdemes dolgoztatni.

Lehetőség van a technológiai index meghatározására a https://seosiker.hu weboldalon ingyenesen, illetve ugyanitt megtalálható a minősített kivitelezők listája is.

Mi a technológiai index?

Általános igazság, hogy csak a stabil és jó alapra épített (mobilbarát, gyors és védett) weblapok üzemeltethetőek és reklámozhatóak, népszerűsíthetőek optimális költséggel. Az olyan esetekben, ahol valamely technikai hiba miatt nem jól jelenik meg az adott oldal, vagy a keresők robotjai nem tudják értelmezni, ott csak többletköltséggel érhető el ugyanaz az eredmény, mintha eleve jó lett volna a kód.

A technológiai indexen keresztül bárki rálátást szerezhet a vizsgált weblap azon tulajdonságaira, melyek a helyes megjelenést, szabványos és minden szereplő számára értelmezhető kódot biztosítják.

A SEOsiker.hu a minősített kivitelező munkájától a 80%-on felüli eredményt várja el. Ez az eredmény tudja a weblap tulajdonosoknak, üzemeltetőknek garantálni azt, hogy bátran a marketinggel foglalkozzanak és pénzt fektessenek a népszerűsítésbe.

Mi számít jó értéknek?

Minél magasabb, annál jobb. Az átlagos weblapok 45 – 70% között vannak, a jók 80% fölött!

Példák:

A BBC.com évek óta tartja a szintet és fejleszti rendszereit, Ők mindig 80%, vagy afölötti teljesítményt hoznak.

A magyar példák sokkal rosszabbak: az Index, Origo 60% körül mozog, itt tipikusan érvényesül az ökörszabály (“Amit szabad Jupiternek, nem szabad a kisökörnek” – azaz a nagyok népszerűségük miatt megengedhetnek maguknak gyengébb minőséget, de a kisebb vállalkozások nem!).

Minél magasabb a weboldal technikai színvonala, annál kevesebbet kell marketingre költeni!

A Webtérülő Az Év Honlapja 2018 versenyen a goodwillconsulting.hu pályaművével a

kitüntetésben részesült, és jogosult az embléma viselésére.

Hogyan tudom kipróbálni?

Töltse ki az alábbi űrlapot, és az ott megadott weboldalát ingyen letesztelem, és elküldöm Önnek az eredményt, illetve szakmai javaslatot adok, hogyan optimalizálja weboldalát. ↓↓↓

 

Korábbi cikkek
Showing 5 comments
pingbacks / trackbacks
szórni a pénztmessenger marketing